Jelenlegi hely

Iskolanyitogató az Aranyliget Waldorf Óvoda, Általános Iskola és AMI-ban

Időpont: 2022. január 28., február 11., március 4., március 25.
Helyszín: Aranyliget Waldorf Óvoda, Általános Iskola és AMI (Kecskemét, Ceglédi út 2.)

Jövő évi, formálódó első osztályunkba nagy szeretettel várjuk a gyermekek és szüleik jelentkezését! Hívunk és várunk minden érdeklődő családot Iskolanyitogatóinkra, ahol lehetőség van pedagógusainkkal való személyes találkozásra, miközben a gyerekek közös játékon, kézműves tevékenységekben vehetnek részt.

Alkalmaink 16.30-18.00 között az alábbi napokon kerülnek megrendezésre:

jan. 28. péntek

febr. 11. péntek

márc. 4. péntek

márc. 25. péntek

Az Iskolanyitogató alkalmainkat az aktuális járványügyi helyzetre való tekintettel limitált létszámban (15 fő) tudjuk megvalósítani, ezért ezekre előzetes regisztrációra van szükség, melyet a 30/129 0016-os telefonszámon tehetnek meg.

 

Szeretettel várjuk jelentkezésüket!

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére