Jelenlegi hely

Idén ősztől a FIT már Kecskeméten is várja a felsős diákokat!

A Mathias Corvinus Collegium Fiatal Tehetség Programja (FIT Program) a felső tagozatos általános iskolás diákok korcsoportját célozza meg, számukra nyújt tehetséggondozó képzést, mely a résztvevők számára ingyenes - már Kecskeméten is!

 

Oktatási tevékenységüket a teljes élet elérésének és az egyén kiteljesedésének célja motiválja.

A tehetséggondozó képzés célja az, hogy feltérképezze az egyéni érdeklődési köröket, fejlődési igényeket és lehetőségeket. A modulok egymásra épülnek az egyre mélyebb jártasság elérésének érdekében. A hagyományos tantermi oktatással ellentétben a tudás átadása játékos formában, csoportmunka és projektfeladatok keretében történik. Ennek alapja a learning by doing, vagyis a cselekedve tanulás elve.

A blended-learning alapján pedig a kontaktalkalmakat az e-learning tananyagok támogatják – így segítve a diákokat abban, hogy egyénileg még jobban elmerüljenek az ismeretekben.

Nagyon fontosnak tartják a kreatív gondolkodás és asszertív csoportmunkára való képesség fejlesztését is.
Jelen van a személyes mentoráció, így minden gyermek egyéni kibontakozása állhat a középpontban. Minden félévben összefoglaló riport készül a gyermekek fejlődéséről.

Oktatási központok: Szolnok, Miskolc, Veszprém, Budapest és már Kecskemét is!

A programba jelentkezőket intelligenciát, érzelmi intelligenciát, érdeklődést és kreativitást vizsgáló írásbeli feladatok, valamint szóbeli interjú révén határozzák meg.

Régiónként 25 fővel indul a program, 5 fős várólistát fenntartva. A csatlakozás félévenként lehetséges.

A FIT program fővédnöke dr. Bagdy Emőke pszichológus, valamint a védnöki testület tagja még dr. Kádár Annamária is.

A Kecskeméten induló FIT program azokat a diákokat várja, akik:

  • most kezdték meg az ötödik osztályt
  • Kecskeméten, vagy a környékén élnek
  • tanulni és fejlődni vágynak, és szeretnének egy összetartó csapat tagjai lenni
  • nyitottak, és nem ijednek meg a szombati foglalkozásoktól, vagy a folyamatos otthoni tanulástól

A jelentkezés (fit.mcc.hu oldalon lehetséges) határideje 2017. szeptember 26., melyhez pedagógusi és szülői ajánlás szükséges. 

A képzések a Neumann János Egyetem épületében lesznek.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére