Jelenlegi hely

Negyedikes osztályok és osztályfőnökök Kecskeméten Figyelem! Nyerjetek osztálykirándulást!

Negyedikes osztályok és osztályfőnökök Kecskeméten Figyelem! ISMERSZ olyan negyedikes osztályt, aki megméretné magát és nyerne az egész csapatnak egy kirándulást? Akkor add tovább neki: JÁTSSZ VELÜNK, és vidd el osztályod! Nincs más dolgod első körben, mint helyesen válaszolni 13+1 kérdésre!

Ha    kedvet  éreztek  magatokban,  hogy  résztvegyetek  egy  kihívásban,  akkor  játszatok  velünk!  Nemcsak  egy    élménnyel,  hanem  egy  osztálykirándulással  is  gazdagabbak  lehettek.  

Első    lépésként  helyesen  kell    válaszolnotok  a  14    kérdésből  álló    tesztre,  ügyeljetek  a  helyes  megfejtésre,  mert  csak  azok  vehetnek  részt  a  döntőben,  akik  mind  a  14-re  helyesen  válaszolnak,  ez   lesz  a  nevezésetek  is!  

Ha    ez   megvan,  jutassátok  el   szerkesztőségünkbe  a  megoldásokat  

  • személyesen  vagy  postán:  6000  Kecskemét  Kőhíd  utca  17.    
  • E-mailen:  info@dpmsz.hu  címre.  

Kisorsolunk  három  szerencsés  osztályt,  amelyek  csapata  (4-5  fő)    résztvehet  egy  nyomógombos  vetélkedőn  június  elején,  mely  a  Mindent  vagy  semmit  műsor  hangulatát  fogja  felidézni,  és   ahonnan  senki  sem  távozik  majd  üres  kézzel, a főnyeremény egy osztálykirándulás a Kerekerdő Kalandpark (www.kerekkaland.hu).


Játszatok május 25-ig a Családinfóval értékes nyereményekért!

1. Melyik városunk múzeumában látható Lehel kürtje?
2. Ki festette a Honfoglalás című festményt?
3. Ki találta fel a golyóstollat? (magyar volt!)
4. Kitől idézünk? „Édes Hazám, fogadj szivedbe, hadd legyek hűséges fiad!”
5. Ki volt az államalapító Szent István édesapja?
6. Melyik mai országban található a Szent László királyhoz köthető Tordai-hasadék?
7. Ki írta „a hazaszeretet regényét”, az Egri Csillagok című regényt?
8. Hány bolygó kering a Nap körül?
9. Ki találta fel a bűvös kockát?
10.Hány aranyérmet nyert összesen a nyári olimpiai játékokon a kiváló úszónőnk, Egerszegi Krisztina?
11. Ki szerezte a Szózat zenéjét?
12. Ki szerezte a magyar Himnusz zenéjét?
13. Milyen színű a mezei katáng és a búzavirág?
13+1. Melyik nem gabona az alábbi kultúrnövények közül: búza, rozs, kukorica, köles, repce, árpa?

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére