Jelenlegi hely

Indul a O. osztály a könnyebb iskola-óvoda átmenetért a Mátrix Suliban

Már csak néhány nap maradt hátra eldönteni, hogy visszatartsuk-e, vagy vigyük tovább iskolába gyermekünket! Ráadásul, ahogy szorít az idő, egyre inkább úgy érzed, hogy az iskola még sok lenne neki, de az óvodában már nem éri új inger, így nem tudna már fejlődni? Akkor válaszd a Mátrix Suli 0. évfolyamát!

Mire számíthatsz a 0. évfolyamon?

Megtartjuk az óvoda könnyed játékosságát, és ebben a szellemben vezetjük be a gyerekeket az iskolai életbe, rendszerbe. Megismerkednek a sulival, az elsős tananyaggal, de még az első osztály elvárásai nélkül, játékosan, kötetlenül.

Hogyan segíti ez a gyerekeket?

Az óvodai szabadabb, játékos napokból hirtelen egy 45 perces órákkal tarkított, koncentrációt és egy helyben ülést igénylő rendszerben találni magukat nem könnyű a gyerekeknek. Ha kapnak egy kényelmes, megléphető átmenetet, nem lesz olyan hirtelen a változás, és sokkal könnyebben tudnak majd alkalmazkodni az első osztály elvárásaihoz, majd pedig jól teljesíteni, mert már nem idegen az iskola épülete, sem pedig a tanítók, vagy az eszközök. Ismerős lesz minden és mindenki, mire elkezdi a gyermek az első osztályt.

Mi történik majd a 0. évfolyamon, hogyan épülnek majd fel a mindennapok?

A gyermekek hétköznapjai leginkább az iskola-előkészítő foglalkozásokhoz fognak hasonlítani. Azok a képességek, készségek, amelyek az iskolához, a tanuláshoz kellenek, életkori szinten megerősödnek, annak érdekében, hogy az iskolában képessé váljon a gyermek az örömteli tanulásra. 5-7 éves korban a normál érési folyamatra építve ugrásszerű fejlődést lehet elérni a gyermekeknél. Ebben az időszakban zajlik a kézizmok, a kézközép-csontok erősödése, az ezért felelős agyi struktúrák kiépülése, az idegpályák erősödése is. A 0. évfolyamon ezek a képességek nyugodt körülmények között tudnak megerősödni az első osztályba lépéshez, hirtelen, túl gyors átmenet nélkül.

Az első 5 jelentkező 40%-os kedvezményt kap, mindössze 60.000 Ft/hó alapítványi támogatással nyer felvételt iskolánk 0. évfolyamára!

Hol tudok érdeklődni és jelentkezni?

További információkat talál a 0. évfolyamunkról a honlapunkon: matrixsuli.hu

Elérhetőségeink: info@matrixsuli.hu +36 70 6242683

Látogassatok el iskola-előkészítő foglalkozásainkra, valamint szülői tájékoztatóinkra, hogy bővebb tájékoztatással szolgálhassunk, valamint személyesen is megtapasztalhasd, hogyan fognak felépülni a mindennapok a 0. évfolyamon!

Az említett eseményeket az alábbi linken találja:

Iskola-előkészítő foglalkozások Kecskeméten

A mi büszkeségeink


Mátrix Suli Általános Iskola

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére