Elérhetőségek:
Kormányzati ügyfélvonal a nap 24 órájában
Információs telefon: 1818 (kék szám)
Külföldről: Külföldről: +36 (1) 550-1858, +36-1-452-3622
SMS: 1818
Email: 1818@ugyfelvonal.hu
Időpontfoglalás:
személyesen, telefonon, vagy a www.magyarorszag.hu internetcímen
Ügyfélfogadási idő Deák F tér 3.:
Hétfő 8:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 18:00
Szerda: 8:00 - 19:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 18:00
Ügyfélfogadási idő Rákóczi út 5.:
Hétfő: 08.00-17.00
Kedd: 08.00-19.00
Szerda: 08.00-18.00
Csütörtök: 08.00-18.00
Péntek: 08.00-18.00
A sorszámosztás az ügyfélfogadási idő előtt 15 percel lezárul.
Intézhető Ügytipusok:
- Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
- Járműigazgatási ügyek, kivéve kiemelt ügyfeleink
- Lakcímigazolvány ügyek
- Lakcímváltozási ügyek
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
- NEK adatlap felvételezése (pl. diákigazolvány, oktatási igazolvány, stb.)
- Személyi igazolvány ügyek
- Útlevél ügyek
- Ügyfélkapu regisztráció
- Vezetői engedély ügyek
- Egészségügyi vonatkozású ügyek
- Szociális és családtámogatási ügyek
- Kereskedelmi és szolgáltatási ügyek
- Építésügyi és vállalkozási ügyek
- TAJ-kártya, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylése
- Közhiteles ingatlan-nyilvántartásból adatszolgáltatás (papír alapú tulajdoni lap másolat; ingatlan-nyilvántartás térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat)
Kiemelt ügyfeleink (márkakereskedők, használt gépjármű-kereskedők, átíró irodák) közlekedési igazgatási ügyeinek intézése – figyelemmel az ügyeik nagy számára - a Kecskeméti Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán (6000 Kecskemét, Rákóczi út 5. ) lehetséges, előzetes időpont egyeztetést követően (okmany.kecskemet@bacsjaras.gov.hu, +36-76/795-253, 795-259, 795-272).
Elkészült okmányok átvételével kapcsolatos információ:
A folyamatban lévő okmányok állapotáról az időpontfoglalásnál részletezett elérhetőségeken érdeklődhetnek.
Fizetési módok:
- bankkártyás fizetés
- postai befizetés
- házipénztári befizetés csak a közhiteles ingatlan-nyilvántartásból történő adatszolgáltatás tekintetében (papír alapú tulajdoni lap másolat; ingatlan-nyilvántartás térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat)
Az illeték befizetés a munkaállomásnál történik.
A Postahivatal nyitvatartási idején túli és illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.