Jelenlegi hely

Arany János Általános Iskola

Kecskeméti Széchenyivárosi Általános Iskola
CÍm: 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 10.
Telefonszám: 76/ 478-549, 76 /478-557, 76 /508-333
E-mail: aranyj@keszeiskola.hu
Weboldal: arany.keszeiskola.hu

Elérhetőségek

Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét, Lunkányi János utca 10.

Tel: - Fax: 76 / 478-549 Tel: 76 /478-557,  76 / 508-333

E-mail: aranyj@keszeiskola.hu

Honlap: www.arany.keszeiskola.hu

Lovrity Sándorné intézményvezető 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 10. Tel: 76-478-549 E-mail: igazgato@keszeiskola.hu  

Tolnainé Kiss Gabriella intézményvezető-helyettes 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 10. Tel: 76-478-549 E-mail: aranyj@keszeiskola.hu  

Huszka Józsefné intézményvezető-helyettes 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 10. Tel: 76-478-549 E-mail: aranyj@keszeiskola.hu 

Szabóné Domján Ilona iskolatitkár 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 10. Tel: 76-478-549 Fax: 76-478-557 E-mail: titkarsag@keszeiskola.hu  

Személyi feltételek:

Az iskola dolgozóinak létszáma: 59 fő

Iskolavezető: 3 fő

Alsó tagozatos tanító: 36 fő

Felső tagozatos tanár: 23 fő

Fejlesztő pedagógus: 1 fő

Iskolatitkár: 2 fő  

A tanulókra vonatkozó adatok:

Összes létszám: 785 fő

Alsó tagozat létszáma: 470 fő

Felső tagozat létszáma: 315 fő

Tanulócsoport: 31

Napközis csoport: 18

Tanulószoba: 3    

Hozzászólások

Jó pedagógiai munka folyik itt. 3\a

Helló!

Nagyon szeretünk ebbe az iskolába járni. Kedvesek, aranyosak a Tanárok! Nagyon jó kis közösség alakult ki a 3/d-ben.

Kitűnő iskolán kívüli szabadidős programokon vehetnek részt a gyerekek a szintén szuper iskolai programok mellett ... A pedagógusok szakmai felkészültsége átlagon felüli , s nagyon gyerekcentrikusak .

1/C-be és 3/D-be járnak a fiaim. Mindketten szeretik a sulit, van sikerélményük és jól érzik magukat. Ez nagyrészt a tanáraiknak köszönhető, akik figyelmesek és gyerekcentrikusak.

 

Fiam a 3/a-ba jár. Nagyon meg vagyunk elégedve az oktatás színvonalával, a pedagógusok gyerekcentrikus, lelkiismeretes hozzáállásával, a sokszínű programokkal.

Nagyon szertjük ezt az iskolát.Felkészíti gyermekeinket atovábbi élet dolgaira.

 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére