Jelenlegi hely

Piarista Általános Iskola

Cím: Kecskemét, Piaristák tere 5.
E-mail: altisk@kecskemet.piar.hu
 

Weboldal: www.kecskemet.piarista.hu

Piarista Gimnázium, Kollégium, Általános Iskola és Óvoda

Kecskemét, Piaristák tere 5. (Gimnázium, Alsó tagozat)
Jókai utca 1. (fiúkollégium)
Czollner tér 3-5. (Felső tagozat, leánykollégium, óvoda)

 

Nagy Attila SchP igazgató - igazgato@kecskemet.piarista.hu
Titkárság központi e-mail címe: titkarsag@kecskemet.piarista.hu
Alsó Tagozat titkársága: altisk@kecskemet.piarista.hu
Felső Tagozat titkársága: felsotagozat@kecskemet.piarista.hu
Gimnáziumi titkárság: gimnazium@kecskemet.piarista.hu
Óvoda: ovoda@kecskemet.piarista.hu

 

Ifjúságvédelmi felelősök:
Rimár Zsuzsanna (Alsó Tagozat)
Agócs Andrea (Gimnázium, Felső Tagozat)

 

Telefon: 76/506-912 (Alsó Tagozat, Gimnázium)
76/416-418 /  (Felső Tagozat és Óvoda)
30/399-7188 (Felső tagozat)
30/239-3808 (Óvoda)
Fax: 76 - 506-915

 

Hozzászólások

Elkötelezett és lelkes tanárok-nevelők nagy odafigyeléssel oktatják, tanítják, nevelik, terelgetik cseperedő gyerekeinket az iskolai mindennapokban, a biztonságos és szép és modern környezetről is gondoskodva. A tanórákon kívül is rengeteg érdekes programot kínálnak nekik, külön hangsúlyt fektetve az aktualitásokra, megemlékezésekre, a közösségépítésre, a szabadidő hasznos, értelmes eltöltésére, a gyerekek látókörének szélesítésére, az emberi kapcsolatok fontosságára, és az egyéni személyiségfejlődésre. A nyugodt légkörben mosolyogva, stresszmentesen okosodhatnak gyerekeink a tinédzserkort elérve a felső tagozaton is, amely (megfelelő szorgalommal párosulva) kellő felkészültséget biztosít nekik ahhoz, hogy bármely középiskolában tisztességesen helyt tudjanak állni. (6b osztály)

Azért szeretem a Piarista iskolát, mert a gyermekek mindennapi életét átszövi a keresztény életszemlélet és értékrend. Ez pedig egy hatalmas kapaszkodó a mai „kesze-kusza” világban is.

A tanító nénik személyiségeikből adódóan a gyermekeknek minden nap kellemes légkört teremtenek.

A hét beszélgetéssel kezdődik, mely keretében minden gyermek elmeséli társának és a tanítójának  a hétvége eseményeit, ezáltal a gyermekek jobban megismerik egymást, megtanulják az egymás iránti kölcsönös tiszteletet, az empátiát, s bizony ezzel a családias beszélgetéssel könnyebben ráhangolódnak a tanulásra.

A hét utolsó napján klubdélutánokat szerveznek, legalább 5-6 lehetőséget felkínálva, melyre a gyermekek önállóan, egyéni érdeklődésüknek megfelelően jelentkezhetnek, ezáltal már kisiskolás korban is megkapják az önálló döntés lehetőségét. Ez pedig nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a hetet jókedvűen zárják.

Ezen felül rendszeresen látogatják az ő igényeiknek megfelelő kulturális programokat, említhetném a bábszínházas bérletet, vagy a zenés előadásokat.

Nagyon tetszik továbbá ebben az intézményben, hogy mind az oktatás folyamata, mind a gyermekek előtt álló tanítási struktúra teljes mértékben az életkori sajátosságokat figyelembe véve lett kialakítva.

A tanítási módszer a gyermekek tudásvágyának, kíváncsiságának felkeltésére,  kielégítésére és fenntartására alapszik.

A tanítás valójában a tudás alapos megszerzésére irányul és nem a gyermekek mérhetetlen túlterhelésére. Az olvasás-írás módszere is kiváló (Meixner).

                                                                                           (1.a)

Nagyon kedves barátságos, mondhatni családias légkörű iskola, középpontban a gyerekekkel. Ez különösen az alsótagozatra igaz. De a felsőtagozat is hasonlóan családias. Az oktatás színvonala igen magas szintű, de azt gondolom, hogy nem hagyják magukra a tanulókat, hanem segítenek nekik felnőni a színvonalhoz.Nagyon tiszta, kultúrált, igen jól felszerelt iskola. Rengeteg szakkörrel, sportolási lehetőséggel. Komoly, világnézet formáló, értékteremtő oktatási intézmény. Ezen felül környezettudatos életre neveli a diákokat. Csak, hogy néhány példát említsek, egészségnapokkal, kirándulásokkal a természetbe, kerékpáros nappal, szelektív hulladékgyűjtéssel, anyagok újrafelhasználásával, újrahasznosíthatóságával, használtruha börzével.Kultúrprogramokkal, zenetanulási lehetőséggel, színvonalas nyelvoktatással,olvasásra neveléssel, népi hagyomány őrzéssel.Lehetőséggel a tudományok megismerésére. Szinte lehetetlen felsorolni mennyi mindenre ad lehetőséget ez az intézmény.Az iskola folyamatosan gondolkodik a megújulás lehetőségein és tesz is érte, hogy mindez megvalósuljon. Mi nagyon szeretjük ezt az iskolát! Nem csak szülőként, hanem a gyermekeinek is ez a véleménye. Jelenleg már a harmadik gyermekünk kezdte meg tanulmányait az iskolában. Örülünk, hogy Piaristák lehetünk! (1 végzett diák, jelnleg SOTE hallgató; 7.b;1.a )

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Itt a Veganuár, Te tudod mi az?

Itt a Veganuár, Te tudod mi az?

Ne nevess ki, bizonyára tájékozottabb vagy nálam. Azt hittem sokáig, hogy a Veganuár kifejezés egy, a média által kitalált frappáns elnevezés a diétás januári étkezésre. Míg ki nem derült számomra, hogy egy levédett kifejezés és egy mozgalom.
Télen is kertészkedhetünk? Friss saláták egy virágládából!

Télen is kertészkedhetünk? Friss saláták egy virágládából!

Naná, hogy télen is ehetünk friss salátát! Nem is egy növény kedveli a hűvös időt, ha van egy jó ablakpárkányod van teraszod, kertészkedj!
Az én gyerekem okosabb? Hogyan hat a gyerekekre a más gyerekekkel való összehasonlítás?

Az én gyerekem okosabb? Hogyan hat a gyerekekre más gyerekekkel való összehasonlítás?

Milyen hatással van a gyerekek önbizalmára, ha állandóan másokhoz hasonlítjuk őket? Ha szülőként te is feltetted már magadnak ezt a kérdést, ez a cikk segít megérteni, mit tehetsz gyermekeid egészséges önértékeléséért. - Szalai - Lászlók Kitti pszichopedagógus és tanulásban akadályozottak szakos mesterfokozatú gyógypedagógus, az AStOP – Auditív- Stresszt Oldó program szakértője, a ” Játszva olvass! ” megálmodója és megalkotója írása.
Miért vízkeresztkor szedjük le a karácsonyfát?

Miért vízkeresztkor szedjük le a karácsonyfát?

A hagyomány szerint a karácsonyi időszak lezárásának napja vízkereszt, január 6-a. Ekkor búcsúzunk az ünnepi díszbe öltöztetett fától. De miért éppen ezen a napon szokás leszedni a karácsonyfát? A válasz a keresztény ünnepkörben, a népi hagyományokban és az új kezdet szimbolikájában rejlik.
Ugrás az oldal tetejére