Jelenlegi hely

A magyar nő tudatosan ápolja szépségét

A magyar nők tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket – derül ki egy kutatásból. A többség havonta minimum 2500 forintot költ kozmetikumokra. A döntésnél a termék ára, illata, összetétele, valamint a termékjellemzők számítanak fontos szempontnak. Egyre többen próbálnák ki a vegán kozmetikumokat.

A magyar nők 41 százaléka havi 2500 forintot vagy ennél kevesebbet költ kozmetikai szerekre, majdnem ugyanennyien költenek havi 2500 és 5000 forint feletti összeget erre, míg 15 százalék havi 5000 forintnál is többet áldoz szépségápolási cikkekre – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 500 fő megkérdezésével végzett 2016-os reprezentatív felmérésének összesített adataiból.

Az életkor előrehaladtával azonban egyre kevesebbet költenek a hölgyek ezekre a cikkekre.

A vásárlásnál ugyan a legtöbben (53%) az árat jelölték meg nagyon fontos tényezőnek, de sokan emelték ki az illatot és a textúrát is (50%), mint döntő vásárlást befolyásoló szempontot. Dobogós, harmadik helyezést ért el az összetétel is (37%), a megkérdezettek közül sokak számára lényeges, hogy mit tartalmaz a kiválasztott kozmetikai cikk.

A védjegyek fontosak

Érdekesség, hogy az olyan védjegyet, amely például a termék bio mivoltát szavatolja, vagy azt, hogy az adott terméket nem tesztelték állatokon, esetleg nem tartalmaz állati eredetű összetevőt, a vásárlók 21 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak, míg a márkanévről csak 16 százalékuk vélekedik ugyanígy. Még kevesebben döntenek a saját bevallásuk szerint a csomagolás alapján, hiszen ez a tényező végzett az utolsó helyen a fontossági sorrendben, csupán a megkérdezett hölgyek 9 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak.

Nemszeretem alapanyagok

Kiderült tehát, hogy egyre többen tartanak a vitatott összetevőktől, ezek közül is leginkább az állati eredetűektől. A válaszadók több mint fele (53%) kerüli ezeket a termékben. Második helyen az alumíniumsó végzett (48%), harmadik a színezőanyag lett (36%).

A kutatásból kiderült, hogy terjed a vegán életmód a magyar nők körében. A válaszadók 11 százaléka már napjainkban is a napi rutinjába építi a vegán termékek használatát, de a közeljövőben ennek a számnak a növekedésével kell számolni, hiszen a válaszadók 86 százaléka nyilatkozott úgy, hogy kipróbálna olyan kozmetikai cikkeket, amelyeket nem tesztelték állatokon, illetve mentesek az állati összetevőktől.

Forrás: csalad.hu

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Készüljünk március 15-re!

Készüljünk március 15-re!

Készüljünk együtt, ünnepeljünk együtt!
7 autóipari újítás, amit nőknek köszönhetünk

7 autóipari újítás, amit nőknek köszönhetünk

Mintegy 100 évvel ezelőtt az autóvezetés vált a női egyenjogúság egyik jelképévé, mivel az autók nyújtotta mobilitás újfajta függetlenséget is nyújtott a nők számára.
Élet a térerőn túl – Tippek a digitális detoxhoz

Élet a térerőn túl – Tippek a digitális detoxhoz

Chatelünk, görgetünk, híreket böngészünk, filmet nézünk, ügyet intézünk… Mit tegyünk, ha túlságosan beszippant az online tér? Van valami megoldás, hogy ne az algoritmus diktáljon? Nem a teljes detox a cél, hanem egy egyensúly elérése a virtuális és a valós világ között. Ehhez adunk ötleteket.
Tudtad, hogy az alvás világnapját is ünneplik?

Tudtad, hogy az alvás világnapját is ünneplik?

Az alvás világnapját hagyományosan március második teljes hetének péntekén ünneplik. 2025-ben ez a nap március 14-re esik. Ezen a napon világszerte szakemberek és szervezetek hívják fel a figyelmet az alvás fontosságára és az alváshiány egészségügyi következményeire.
Ugrás az oldal tetejére