Jelenlegi hely

Tudástanoda Tanulószoba indul Kecskeméten 2019 szeptemberétől – egy tanár, aki eléri, hogy egy diák tudjon és szeressen tanulni

Szerintem a legtöbb szülő szeretné, ha a gyereke nagyon jó, vagy csak szimplán jó tanuló lenne, de az biztos, hogy minden szülő szeretné, hogy az elvárt jegyeket stresszmentesen, érdeklődve és belső indíttatásból könnyedén érje el a gyerek. És ha ez nem megy magától, akkor a legtöbb szülő betegre aggódja magát, és folyamatosan nyaggatja, macerálja gyermekét, hogy miért olyan lusta, és felelőtlen, miért nem érdekli semmi, miért nincsenek céljai stb…Nem jó ez, ugye, senkinek! - Makai Mariann riportja.

Sokszor a gyereket nem érdekli a tantárgy és azzal érvel, hogy „ez a lecke nem fontos, mert nem mondták, hogy írunk belőle dolgozatot”. Témazáró előtt pedig azzal csapja le a könyvét, hogy úgysem ért belőle semmit, most már mindegy, hátha szerencséje lesz és könnyű kérdéseket kap. Ez azonban nem megoldás. Ha a felvételi előtt nem alapozza meg a tudását a főbb tárgyakból, nem biztos, hogy felveszik oda, ahova szeretné. Az utolsó pillanatban elkezdeni a tanulást meg már csak tűzoltómunka.

Ha szeretnéd, hogy gyermeked szakértő segítséget, türelmes, érthető magyarázatokat kapjon a napi leckék tanulásában, akkor vidd el a kecskeméti Tudástanoda Tanulószoba óráira 2019 szeptemberétől. A fejlődés, a jó eredmények, a stabil alapok önbizalmat adnak a gyerekeknek, neked, mint szülőnek pedig nyugodtabb estéket.

„Kovács Judit – a tanár, aki eléri, hogy egy diák tudjon és szeressen tanulni.”

Hogyan lehet a mumus matekból érthető, szerethető tantárgy?  Kovács Juditot a Tudástanoda Tanulószoba vezetőjét kértük meséljen egy kicsit magáról, és hogy hogyan lehet jelentkezni a tanulószobába:

Huszonnyolc éve vagyok tanár, már több száz diáknak segítettem az önbizalma növelésében, hozzáállásának és eredményeinek javításában. Tizenhárom éve vagyok magántanár, ennyi idő alatt rengeteget tanultam a gyerekekről –főleg tőlük –, biztos vagyok benne, hogy sok olvasód gyermekének is tudok majd segíteni.

Sokszor szeretnének a szülők segíteni gyermeküknek a napi tanulásban, középiskolai felvételire készülésben, de vagy nincs elég idejük, vagy elég türelmük hozzá.  Ilyenkor egyre gyakrabban végződik családi veszekedéssel a közös gyakorlás és aggódnak, mert egyre nehezebben tudják rávenni a másnapi felkészülésre kiskamaszukat. Ilyen esetekben pedig nagyon hatékony a tanulószobánk, ahol megtanul szeretve tanulni egy gyermek, hogy később az egyetemen, főiskolán könnyebben vegye az akadályokat és ne a tanulás módszerével kelljen küzdenie.

A Kecskeméten működő Tudástanoda Tanulószobában 5-6-7. évfolyamos, 4-es, 5-ös tanulók jelentkezését várom!  Hétköznap délutánonként heti 1, 2, 3, vagy akár több alkalommal, amiben évfolyamonként csak hatfős minicsoportok lesznek.

Elsősorban matematikából, magyarból és angolból kérhetnek segítséget a tanulók (kb. ebben a sorrendben), de a mostani tanulószobásokkal szoktunk történelmet, természetismeretet is tanulni. Ami fontos, itt nemcsak a házi feladatot írjuk meg, az a cél, hogy valóban megértsék, megtanulják a leckéket, hogy stabil alapokkal rendelkezzenek.

 

És milyen eredmények várhatóak, ha valaki rendszeresen jár?

Ez a visszajelzés idén március végén érkezett hozzám:

„Az unokámat írattam be – heti egy órára – Judithoz, arra kérve, hogy elsősorban matekból próbálja meg felhozni, ez a tárgy volt az, amelyik nem érdekelte, ezért nem is mindig értette, a gyakorlás pedig szinte mindig elmaradt. Már az első óra után érzékeltem a változást, ma pedig ezt tartom az elmúlt év legjobb döntésének: alapvetően változott meg a hozzáállása, ez pedig a jegyeire is hatással volt. Stabil hármassal jöttünk, de a két legutóbbi dolgozat már ötösre sikerült. Ennél is fontosabb, hogy – nincs rá jobb szó – megszerette a matekot, érti, amit csinál, így könnyűnek is érzi azt, ami korábban soha nem ment. Mindez Judit hatása. Odafigyel, érthetően magyaráz, türelmes. Ez igen hatásos motiváció – ráadásul a folyamatos iskolai sikerek csak még jobban erősítik ezt. A mumus matekból egy kedvelt tantárgy lett – őszintén szólva álmomban sem számítottam erre az eredményre, de nagyon örülök neki.

Ballai József”

Hogy lehet jelentkezni a Tudástanoda Tanulószobába?

A jelentkezések már elkezdődtek, a csoportbeosztás szeptember első hetében várható a gyerekek iskolai órarendjének ismeretében.

Jelentkezni a 20/522-9228-as telefonszámon lehet és a Facebook oldalunkon is elérhetnek a szülők.

 

 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére